Harrison Hotsprings - Reisverslag uit Harrison Hot Springs, Canada van AnneMieke - WaarBenJij.nu Harrison Hotsprings - Reisverslag uit Harrison Hot Springs, Canada van AnneMieke - WaarBenJij.nu

Harrison Hotsprings

Blijf op de hoogte en volg AnneMieke

24 Juli 2015 | Canada, Harrison Hot Springs

Om even na half 3 opgehaald door iemand van Canadream. Daarna nog langs 2 hotels: Sandman en Hilton. Bij de eerste wilde de chauffeur al wegrijden toen de ouders e nog niet inzaten. De oudste zoon van dit Duitse gezin was zo bijdehand om meteen in goed Engels te roepen dat hij nog even moest wachten. Bij het Hilton reed de man weg na het inladen van bagage: een vrouw wilde instappen, hij vroeg wat ze kwam doen. Zij stamelde wat dat ze dacht dat. .en stapte weer uit. Hij reed weg. Ik wisselde verbaasde blikken met de andere Duitse vrouw en JW en we hadden theorieën over waarom alleen bagage ophalen. JW had Door dat we een rondje reden....en ja hoor:na een kwartier terug bij het Hilton stapte de zelfde vrouw (eveneens Duits) van eerder in met man en kind. Nog amused. De man maakte meteen een opmerking over de slechte ventilatie,het was redelijk warm, waarop de airco aanging. Half 5 eindelijk bij Canadream! Daar hartelijk ontvangen, uitvoerig voorgelicht over wat we do's en don'ts en schadeposten:klein barstje in de ruit $100 grote $500 etc. 18.00 reden we eindelijk weg! Tassen met onze nette kleren konden we daar laten. Wennen aan het rijden,de beperkte kaart en manier van wegwijzer misten we meteen de eerste afslag. Toch ook maar terug naar Canadream omdat olielampje bleef branden. Er waren nog net 2 mensen aanwezig. Oa de baas. Die heeft gebeld met iemand foto gemaakt van nr van camper, notitie gemaakt en we mochten op zijn verantwoording op weg. Half 7!Er was en reservering ($62!) gemaakt 2 uur verderop en we moesten nog inkopen doen. Inmiddels stroomde het van de regen. Om 21.00 zou de camping sluiten. .. maar als we later waren zou er wel een briefje hangen zij de dame van Canadream. Om 22.15 kwamen weer, na nog een wegversperring en alternatieve route zoeken, aan. Een gelukkig wachtte de eigenaresse ons met plu in de stromende regen op, opende de slagbomen voor ons een hielp ons installeren. Van de fullhooked hebben we alleen de electriciteit gebruikt. Ze hebben goed aan ons verdiend. Er was nog luidde muziek:van de kerstfilm voor de kkn!op 25 juli zou er kerstfeest in juli zijn! Al snel werd het rustig. Om 23.30 gingen we slapen.